Kód motora : QG16DE (M14/19mm) ,
Rok výroby do : 2002/12 ,
Vzdialenosż elektród [mm] : 1,0 mm ,
Rozmer závitu : M14x1,25 ,
Typ paliva : Benzín ,
Rozmer kľúča : 16 mm ,
Użahovací moment [Nm] : 25 Nm ,
Počet násuvných kontaktov : 3 -pólová ,
Vymeniż po km : 60000 km ,
Zapaľovacia sviečka : Nikel-medena-stredova elektroda ,
Dĺżka závitu 1 [mm] : 19 mm ,
Kód motora : QG16DE (M14/26,5mm) ,
Rok výroby od : 2003/1 ,
Vzdialenosż elektród [mm] : 1,0 mm ,
Rozmer závitu : M14x1,25 ,
Typ paliva : Benzín ,
Rozmer kľúča : 16 mm ,
Użahovací moment [Nm] : 25 Nm ,
Počet násuvných kontaktov : 1 -pólová ,
Vymeniż po km : 30000 km ,
Zapaľovacia sviečka : Nikel-medena-stredova elektroda ,
Dĺżka závitu 1 [mm] : 26,5 mm ,
Kód motora : QG16DE (M14/26,5mm) ,
Rok výroby od : 2003/1 ,
Rozmer závitu : M14x1,25 ,
Typ paliva : Benzín ,
Rozmer kľúča : 16 mm ,
Użahovací moment [Nm] : 25 Nm ,
Počet násuvných kontaktov : 1 -pólová ,
Vymeniż po km : 100000 km ,
Zapaľovacia sviečka : Iridiova stredova elektroda ,
Dĺżka závitu 1 [mm] : 26,5 mm ,
STREDNÉ ELEKTRÓDY S iridiovým kontakt a VONKAJŠIE ELEKTRÓDOU ZO ZLIATINY ytria S medeným jadrom Širokorozsahové zapaľovacie sviečky so strednou elektródou s iridiovým kontaktom. Vonkajšia elektróda zo zliatiny legovanej ytriom s medeným jadrom. Najmodernejšie zapaľovacie sviečky BRISK súčasnosti. Konštrukcie a použité materiály spĺňajú všetky súčasné požiadavky moderných motorov. Najmä malý požiadavku na napätie dodávané zážihovým systémom, otvorené iskrisko do spaľovacieho priestoru a potlačenie zhášacieho efektu.
Kód motora : QG16DE (M14/19mm) ,
Rok výroby do : 2002/12 ,
Rozmer závitu : M14x1,25 ,
Typ paliva : Benzín ,
Rozmer kľúča : 16 mm ,
Użahovací moment [Nm] : 25 Nm ,
Počet násuvných kontaktov : 1 -pólová ,
Vymeniż po km : 100000 km ,
Zapaľovacia sviečka : Iridiova stredova elektroda ,
Dĺżka závitu 1 [mm] : 19 mm ,